Zajedno provjeravamo stanje vašeg vozila
U Audi Servisu se zalažemo za kvalitet, sigurnost i transparentnost. Zato vam preporučujemo direktni prijem. Vaše vozilo se podiže na dizalicu i vi zajedno sa servisnim savjetnikom učestvujete u provjeri vozila. Vaš servisni savjetnik će sa vama razgovarati o stanju guma, kočnica, izduvnog sistema i oslanjanja vozila. Cjelokupna provjera vam daje uvid u spoljašnjost vašeg vozila. Vaš servisni savetnik bilježi vaša zapažanja, želje i reklamacije i tek onda zajedno sa vama utvrđuje obim radova i informiše vas o troškovima.
Dijaloški prijem je besplatan i nije obavezujuć.
U toku direktnog prijema nećete saznati samo koje su slabe tačke na vašem vozilu. Vaš servisni savjetnik vam preporučuje mjere za preventivnu njegu i održavanje vašeg vozila. On vas savetuje šta je od radova potrebno izvršiti odmah u cilju vaše bezbjednosti ali i šta bez problema možete odložiti do sljedeće posjete servisu. Vodimo računa o vašem budžetu.
Direktni prijem predstavlja ulaznu provjeru za vaš radni nalog besplatno i neobavazujuće.
Sve u vašem prisustvu.
Za otprilike 15 minuta saznaćete šta je potrebno uraditi na vašem automobilu.
Sa našim servisnim savjetnikom razgovarate o svim detaljima i dobijate informacije o troškovima eventualne popravke. Vi odlučujete šta će od radova biti urаđeno.
Mi provjeravamo sigurnost i funkcionalnost svih najvažnijih komponenti; također otkrivamo i najmanje nedostatke u njaranijoj fazi te se oni mogu pravovremeno ukloniti pre nego što eventualno prouzrokuju veća oštećenja. Pritom koristimo isključivo Originalne dijelove. Za beskompromisnu sigurnost, optimalnu funkcionalnost i preciznost, dug vijek trajanja i očuvanje vrijednosti.
Zahvaljujući direktnom prijemu, imamo mogućnost da mnogo bolje planiramo neophodne popravke i radove održavanja i time se skraćuje vrijeme zadržavanja vozila u servisu.
Još niste gledali vaš auto iz ovog ugla?
Prilikom direktnog prijema procjenjujemo vaše vozilo sa svih strana- i naravno kada je na dizalici i odozdo. Vjerovatno vaš automobil još uvijek niste posmatrali iz tog ugla, ili? Servisni savjetnik vam može pokazati i objasniti zašto je određeni dio na svom mjestu i zašto je za vašu bezbjednost neophodno njegovo besprijekorno fukcionisanje.